דיון הופס ליום ד' PM: תנו לי סיבה אחת (או יותר!) מדוע הרוקיס בחרו בציון ברוב עצום כ-MVP אבל רק ב-5% ככוכב העתיד (וישנה לי עוד שאלה)?

Which rookie will have the best career?

הנה תוצאות בחירות הרוקיס על עתיד הקריירה של כיתת הרוקיס (אחרי שלבחירת ה-MVP הם בחרו בציון ברוב גדול):

1. Cam Reddish, Atlanta — 19%

2. Ja Morant, Memphis — 16%

3. De'Andre Hunter, Atlanta — 11%

4. R.J. Barrett, New York — 5%
    Jaxson Hayes, New Orleans — 5%
    Coby White, Chicago — 5%
    Zion Williamson, New Orleans — 5%

HOW COME???

מה הם רואים בו – או במשחקו – שלא יאפשר לו לשמור על רמה גבוהה משך שנים רבות? במה הוא שונה משקיל אוניל או צ'אלס בארקלי, או מפלצות כדורסל אחרות ששרדו בראש הליגה משך קריירה שלמה?

ועוד שאלה לדיון: למה קם רדיש? למה לא ג'ה מוראנט? או אר.ג'יי ברט? למה דווקא רדיש????

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
29 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רותם אלרן
Editor
21/08/2019 18:34:40

אין לי מושג למה שמישהו יחשוב ככה, אבל בכל זאת הם שיחקו מול השחקנים האחרים, מה שאנחנו לא עשינו, אז הם כנראה יודעים יותר טוב.

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
21/08/2019 18:39:44

אולי חושבים שיהיו לו פציעות בהמשך הקריירה?
בכל מקרה לא הבנתי למה רדיש מוביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מה אתה מנסה להבין איך רפי הבנה חושבים?
לא יהיה קשר לזה למציאות גם ככה שיגידו. אז מה?
באותה מידה יכולים לומר שבחירה 55 יהיה הכי טוב אז הנה אמרו. רק גה מוראנט הגיוני כי הוא גם כשרון אמור להיות. רדיש? פוטנציאל נגרי ביותר כמו נסיר ליטל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21/08/2019 19:41:24

יכול להיות שרדיש פופולארי או שזו הסתלבטות, כי אין מצב שהם באמת חושבים ככה. לגבי ציון – החשש, אני מניח הוא שהוא יתקשה לשמור על עצמו כשיר לאורך קריירה ארוכה.

צ'יקו
Admin
21/08/2019 19:47:55

הלוואי והייתי על המגרש עם החבר'ה האלה והייתי נשאל אך המרחק הוא מטווחי קשת.
יכול להיות שהחבר'ה האלה ששיחקו איתם ונגדם ראו משהו אחר, הובלה ואחריות, כריזמה ותקרה גבוהה יותר עבור רדיש, החשיבה יכולה להיות גם קשורה לקבוצה שאטלנטה תהיה מפלצת אימתנית לאורך השנים הבאות ופליקנס של ציון פחות . ואולי גם קנאה שמשווים אותו ללברון..
למה רדיש- רדיש עד כה היה חלק מהשלישיה של דיוק ולא הוכיח את עצמו כל כך, לכן יהיה לו הכי הרבה מהשלישיה להוכיח ולהראות את יכולותיו. מה גם שהעמדה אותה רדיש תופס היא יותר משמעותית משאר העמדות להתפתחות

אשך טמיר המקורי
21/08/2019 20:03:11

הרוקיס שנה אחרי שנה מוכיחים שהם רפי הבנה.
אין מה לדוש בשטויות שלהם.

אור
אור
21/08/2019 20:03:14

שאלה טובה, חשבתי על זה גם כשהסקר התפרסם ולא הצלחתי למצוא סיבה מספיק טובה.

גיא הירוק
Admin
21/08/2019 20:29:52

הרוקים, הם הוכיחו בשנים האחרונות שהם פשוט לא מסוגלים לזהות נכונה את זהות הזוכה בתואר "רוקי השנה". אין לי מושג מה הסיבה.
סיבה אחת היא שעובדתית, יש להם (כמכלול) את הנטייה לא לבחור בבחירה מס' 1 כזוכה המיועד בתואר רוקי השנה.
בשנה שעברה הם בחרו באייטון ובסקסטון כמועמדים המובילים לתואר רוקי השנה.
לפני כן, הפעם האחרונה שהם בחרו בבחירה מס' 1 כמועמד המוביל ל-"רוקי השנה"?
2012 (טוב, אנתוני דייויס באמת היה בכמה וכמה רמות מעל התחרות)
לא וויגינס, לא קארל אנתוני טאונס, לא בן סימונס.
למה זה? פשוט אין לי מושג.
.
לכן זה לא באמת מפתיע לגלות ש-2012 היא הפעם האחרונה שהרוקים בחרו נכון בזהות הזוכה בתואר "רוקי השנה".

Lavar
Lavar
21/08/2019 21:09:19

אמרתי מההתחלה – זאיון שחקן היילייט נחמד במכללות, אבל בליגה של הגדולים הוא לא יהיה מדהים. חכם על חלשים

Lavar
Lavar
21/08/2019 23:46:59
Reply to  מנחם לס

אחלה. אני מעדיף להיות בצד של 95% משחקני הכדורסל ששיחקו איתו, מלהיות בצד של זקן סנילי שאפילו את השמות של הכוכבים לא זוכר.

יואב
יואב
21/08/2019 23:53:42
Reply to  Lavar

למה כזאת תגובה מכוערת?
מנחם אמר שהוא חושב שאתה טועה למה לענות כזה מגעיל

Lavar
Lavar
21/08/2019 23:57:30
Reply to  יואב

א. (הכי חשוב) אני יודע שהוא לא לוקח את זה קשה / ברצינות.
ב. על כל הפעמים שהוא קרה לי "רפה הבנה" או סיפר את סיפורי האונס שלו
ג. אני חצי טרול

רותם אלרן
Editor
22/08/2019 0:02:41
Reply to  Lavar

אתה קורא לעצמך Lavar, אתה הרבה יותר מחצי טרול

stam
stam
21/08/2019 21:59:26

מנחם/ צוות, קצת מיובש אז אחזור על הצעה לסדר מאמש –
למה שלא יהיה כאן עמוד של אופן צ'אט/ סתם בלוג כללי, לקשקושים שוטפים במהלך היום והלילה? בכל נושא שהוא. "נושא: כללי", כמו שהיינו כותבים פעם. על ענייני NBA שלא נכנסים בפוסטים הספציפיים, על פורמולה 1, טלוויזית ספורט, על בייסבול באמצע הלילה (אני לא צריך לחפש את הפוסט השבועי המצוין של יוני כדי לכתוב על משהו שקורה עכשיו), או על שרה זורקת לחם. בקיצור, על מה שבא, תחליף לצ'אט אונליין.
עמוד "ענייני דיומא" לא מתאים – הוא מאוד אינפורמטיבי וממוקד רק במה שכתוב בו מראש, וטוב שכך.
שיהיה עמוד טיוטה כזה, בלי לחפש בכוח את העמוד המתאים והכתבה המתאימה, כי לא תמיד יש כזה. עבור כל האנשים שחיים בזמן אחר, פיזי או בראש, ובא להם לחרטט ספורט.
כמו שציינתי קודם – זה גם מה שמשאיר אתר חי כל הזמן. ומה שמייבש למוות (יש עוד סיבות) אתרים מתחרים כמו דה-באזר. הנשמה יוצאת שם עד שמישהו מעלה פוסט, וגם אז, הוא כ"כ נקודתי, שתכלס אין מה לדבר שם על משהו אחר, עד שכל האתר פשוט הופך אזוטרי, לא עם יד על הדופק, ולא רלבנטי.
מה אומר/ים? זה בלי השקעה – רק עוד עמוד עם כותרת, ויאללה, מי שרצה יעלה שם מה שבא לו. אפילו לא צריך לפתוח עמוד כזה מדי יום, הוא נעוץ למעלה וכל הזמן רץ ומתמלא מעצמו. ה-24/7 של הופס.

Lavar
Lavar
21/08/2019 22:19:24
Reply to  stam

רק הגעת, עוד לא כתבת כתבה אחת, וכבר רוצה לשנות הכל… Relax. ( תתעלם ממני, בבקשה)

stam
stam
22/08/2019 1:15:06
Reply to  Lavar

אני לא כותב מתאים למקום הזה, וכן מעוניין לשנות הכל, תמיד. זאת אומרת, מה שכדאי לשנות או לשפר.

יואב
יואב
21/08/2019 23:54:41
Reply to  stam

תמיד אפשר לקשקש במעורב

stam
stam
22/08/2019 1:14:12
Reply to  יואב

כן, הבעיה שיש אלף דיונים ומעורבים ו"חם מהתנור", אתה לא יודע איפה להגיב על ניוז חדש, מתי עלה פוסט חדש, איפה לפתוח נושא לא קשור… אז אנשים מתפזרים, או שחוזרים על עצמם, או שסתם מפספסים…
מה הבעיה שכל החרטוטיישן יהיה במקום אחד? פשוט עמוד ריק, בלאנקו. תכתבו פה כל מה שלא קשור. זהו.

דביר
דביר
21/08/2019 23:06:16

הקנאה אוכלת אותם…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/08/2019 23:43:15

אל תקשיבו לבחירות של מי שעדיין לא יכול לקנות אלכוהול בצורה חוקית. צעירות בדרך כלל אינה סימן ערובה לחוכמה יתרה

רותם אלרן
Editor
22/08/2019 0:03:49

אהם

רותם אלרן
Editor
22/08/2019 0:09:02

מאוד מעליב 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/08/2019 16:57:15

לרגע לא טענתי שאין צעירים שהם חכמים, ואתה הדוגמא לכך. אל תטרח להעלב מזקנים שכותבים שטויות בטוקבקים 🙂

Berch
22/08/2019 0:20:23

למה לא ציון ? כי לא ברור כמה זמן הברכיים שלו יחזיקו מעמד.
למה רדיש ? כי רדיש זה חזרת וכל אחד בסתר ליבו אוהב חזרת אז אם אתה צריך לבחור משהו עתידי בלי שום השפעה על העתיד הקרוב וחזרת זו אופציה אז אפשר לראות שכמעט חמישית יבחרו בחזרת במקום הראשון.
ועכשיו זה גם מוכח מחקרית
🙂

itaip
itaip
22/08/2019 0:51:23

כי ציון הוא מפלצת אתלטית כזו, שהוא יוכל לבלוט כבר מכניסתו לליגה, כשאצל רוב הרוקיס לוקח זמן להביא כל מיני יכולות לרמה הגבוהה ביותר. מצד שני, בטווח הארוך אולי בגלל שהציגה הולכת לכיוון של גארדים פחות רואים שחקן כל כך מאסיבי הופך להיות סופר דומיננטי. למה דווקא רדיש? אין לי מושג.

David
David
22/08/2019 1:32:57

הסיבה היא שזאיון עם סיכוי סביר שיגמור קרירה מוקדם עקב פציעות, וקאם ראדיש הוא השחקן האולטימטיבי היום בNBA עם גודל, קליעה, והגנה כדוגמת פול ג'ורג'
לא בהכרח מסכים עם הסקר אבל בהחלט מבין אותו

matan
matan
22/08/2019 2:24:35

יש סיכוי שכמו שאתה אמרת באחד ממאמריך שהוא דומה מאוד לפול ג׳ורג׳ וכמו שאנחנו יודעים פול ג׳ורג׳ בלי הפציעה יכל להיות mvp מאוד מהר אז כנראה שהם רואים בו את אותו האש והיכולות שיש לג׳ורג׳ או שהם ראו משהו שאנחנו כצופים לא יכולים לדעת כי קאם ראדיש היה כינור שלישי עד עכשיו בדיוק ולא באמת חווינו אותו כמו שהיינו יכולים ויכול להיות שהוא שחקן מצויין